> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hemma... i 4 veckor!

Kommentarer (1)

2009-07-17 @ 19:41:05


Det gick som en dans att städa undan på jobbet i eftermiddags. Skönt att ha ordning och reda när man lämnar allt i 4 veckor. Kan ni tänka... 4 veckor!

Jag bjöd på smarrig kaka. Mina två arbetskompisar uppskattade det. Sedan bjöd jag upp 3 personer från min gamla avdelning. Dom blev överraskade, men väldigt glada! Kul!

Min arbetskompis skrattade åt mej, hon satte på kaffe vid halv 3 och jag dukade fram. Vek små små söta servetter till solfjädrar. Mini, mini, blev dom och hon skrattade. Hon sa: - Hur har du det hemma, pysslar du alltid?

Japp, tänk jag tycker en liten färgglad servett som ligger fint på tallriken är så trevlig att titta på när man sätter sej vid bordet för att äta. Tänder alltid levande ljus och fina lampan vid tv:n och i fönstret.

Igår köpte jag och min arbetskompis en ny duk till jobbet, en grön växt och lite annat lull-lull! Titta så fint det blev!

 
Ny duk, ny växt, ljuslykta, snäckor, rött hjärta...

 
Smarrig jordgubbskaka!

 
Bästa arbetskamraterna man kan ha!

När jag ser dessa bilderna längtar jag redan tillbaka till jobbet! Nja, skojar lite. Men jag har så trevliga arbetskamrater så det uppväger att man ibland är trött på det.

Nu ska jag ialla fall koppla av i 4 veckor. Ska inte tänka på jobbet alls... nästan inte alls...

Ha en underbar fredagskväll!


Kommentarer

Postat av: ella

nu kan du bara mysa å ha d gott=)

m paj va riktigt gott;)kakan ser god ut med=)

2009-07-17 @ 20:12:45
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback