> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Loppis-dag

Kommentarer (2)

2009-07-04 @ 22:21:02

Idag var det då dags för loppis. Vi var uppe redan vid 7, vi skulle vara där senast halv nio. Klockan nio öppnades portarna och folk strömmade in... nja, inte riktigt. Det var väl en 7-8 personer som stod där. Genast fick vi sålt en liten tomte. Hihi! Det gick trögt ialla fall och det väl vädret som gjorde det.  Det var alldeles för varmt för att sälja gamla saker...

Men kul var det och vid 13-tiden plockade vi ihop och körde hemåt. Tack till min morbror som gjorde så vi fick komma med på denna loppisen!

Det har varit så varmt idag och det riktigt kokar i huset.
Försöker vädra ut nu, men det är svårt. Vi har en fläkt igång och i sovrummet står en ac-anläggning och försöker kyla av. Det funkar ganska bra men allt är klibbigt och varmt. Nu längtar jag efter lite kyligare väder i alla fall.

Jonte var vid Glänninge sjö och grillade med lite kompisar, nu i kväll. Bella höll på att skruva ihop en bokhylla i det nya huset.  Mina barn... i miss them, when they are not here...

Jaha, nu tänkte jag vattna växthuset och sedan ge kaninerna lite nytt vatten.

Det verkar som om Frostiz också tycker det är jobbigt med värmen. Hon ligger mest inne hos oss och orkar inte riktigt röra på sej. Nä, vi är inte "anpassade" för denna värmen. Ialla fall inte jag. Så är det...

Gonatt allesammans!

 
Bilden lånad

Kommentarer

Postat av: ella

första kvällen på länge d faktiskt e lite kyligt,men skönt en natt man kan sova=)

tyvärr ska regnet hit..

jag mår sådär.nu ser ja film=)bara städat å tvättat å fikat idag=)

synd d va så varmt för att sälja ju.kramis å ha en bra tv kväll

2009-07-04 @ 22:23:04
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: A

Låter som en, om än varm, rätt schyst dag! Hoppas du får en lika fin dag i morgon!

2009-07-05 @ 00:56:47
URL: http://lyckligfruochmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback