> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Lördag

Kommentarer (2)

2009-07-18 @ 09:32:48

Kort inlägg. Idag vaknade jag kl 8.30. Hade faktiskt ställt klockan, för Bella skulle upp o jobba. Nu har hon gett sej iväg och jag sitter framför tv:n och dricker kaffe. Ska snart väcka sambon och bjuda honom på frukost. 

Det ösregnar idag! Typiskt, men kanske ändå lite skönt. Det har svalkat av lite... Så idag vet jag inte vad som händer. Kanske bara en slappedag eller nåt...

Kommentarer

Postat av: ella

ja regnet kommer hit imorn sägs det=)så ska passa på njuta snart börja med en paj till syster å ta dit så dom får lite fika;)kram!!!

2009-07-18 @ 10:10:21
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: ella

gott d du åt=)äter nu jag;)snart mätt..sen lär man ej orka nått men lär hämta tvätten ju;)

2009-07-18 @ 18:42:21
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback