> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Lördagkväll

Kommentarer (1)

2009-07-18 @ 18:50:55

Nu har vi käkat pommes och korv, tillsammans med vitlöksbröd. Till efterrätt blev det färsk annanas. Det var gott!
I eftermiddags bakade jag två sorters småkakor. Vaniljhorn och Syltkakor. Det är så kul att baka småkakor, det går fort och blir så gott! Vaniljhornen är favoriten. Dom ska vändas i strösocker när dom kommit ut ugnen och dom bara smälter i munnen. Annars är jag inte så förtjust i småkakor, men just dessa två sorter är riktigt goda.

Vaniljhorn



Nu ska vi ta det lugnt och kolla på tv lite. Bella läser sin bok hon köpte för 39 kr på Ge-kås, "När jag hör din röst", andra boken i Twilight-serien. Hon är eld och lågor, när det gäller Bella och Edward. Vi ser båda fram emot att se filmen som har premiär i november... "New Moon"!

Micke kollar på skattletande båtar och jag sitter här och bloggar lite. Frostiz ägnar sej åt att plocka ut innehållet på Nalle Puh (kramdjur). Hihi, lugnet råder på Väktaregatan
...

Kommentarer

Postat av: Amanda

Härligt med semester! Hoppas du får många fina dagar. ^^



Ludwig mår faktiskt bra nu. Han kräks lite då och då men det verkar inte vara någon sjuka utan bara reflux.

Han har somnat för kvällen nu så nu ska jag stänga av datorn och få lite kvalitetstid för mig själv.

Kram

2009-07-18 @ 19:43:01
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback