> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Mormordags!

Kommentarer (3)

2009-07-30 @ 22:42:38

Jag och sambon har precis ätit äppelpaj med vaniljglass. Fick en halv kasse äpplen av mamma igår. Idag blev det både äppelkräm och paj av dessa äpplen. Gott var det.

Har fått sålt Bellas moped också. Satte in annons igår, idag blev den såld! Snabba ryck! Jag är så stolt att jag klarade av allt själv (med lite hjälp av Micke, som bytte glödlampa på baklyktan). Det var två killar som kom och dom pratade bara engelska. Hur lätt är det att förklara hur en moppe funkar på engelska? Men det gick and I am proud

I morron ska jag hälsa på mormor! Äntligen! Jag längtar efter detta verkligen.





Idag har jag även förlängt mitt telefonabonnemang, så jag får en ny telefon snart! Jippi! En sån här:



Jaha gott folk, jag har fyndat idag med. En ny stjärnlampa och 3 nya kuddar till soffan. Kolla:





I morron vill jag gå på:



Men ska naturligtvis också passa på att... njuta av sommaren som är kvar!



Sov gott och "Don´t let the bedbugs bite"

Kommentarer

Postat av: Julia

Grymt bra ju! Älska utmaningen ;) Man klarar oftast mer än vad man tror!

2009-07-31 @ 09:54:08
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Postat av: Helena

Godmorgon! Fina saker du har köpt. Jag går på semester igen om några timmar och skall också njuta av sommren som är kvar, och hoppas att det blir mycket sol på min semester.Åker till Nora imorgon bitti och skall strosa i skogen och plocka bär och svamp. Önskar dig en jättefin helg, kramar!

2009-07-31 @ 10:59:56
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: Mia

Snygg telefon! :)

2009-07-31 @ 12:57:53
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback