> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Nu har vi grillat...

Kommentarer (1)

2009-07-19 @ 20:14:04

... och det luktade gott över hela bygden kan jag säga. Goda kotletter, med potatis och rödvinssås. Till efterrätt annanasen som blev över sen igår. Det var smaskigt! Efter det blir det nu lite mys framför tv:n. Jag klippte gräset i eftermiddags, men före det gick vi till stan och handlade lite hårfärg m m. Jag har lagt in lite bilder här, lite smått o gott från familjelivet... idag och igår.

Ha en skön kväll allihopa!

 Godaste köttbitarna...

 ... ett glas rött vin, lite gurka och så efterrätten, annanas!

 Här blir Noel rensad i öronen. Frostiz övervakar...

 "Intensiv röd" Vågar man?

 Så här såg det ut i går kväll. Ett söndertuggat  äggpaket och innehållet i Nalle Puh ligger utspritt. ... Det är mer en regel än undantag, men har man en vovve så... Snabeldraken (dammsugaren) åkte fram, som vanligt.

 Lite myspys i köket. Kakorna som jag bakade igår, blir det till kvällsfikat!

Kommentarer

Postat av: Anonym

tack så¨mkt =D

snacka om härligt med fyra veckors semester för din del då !! :D skööönt, och gott med grillat-.

2009-07-20 @ 08:45:39
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback