> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Robban Wells

Kommentarer (2)

2009-07-12 @ 13:19:27

Vi kollade ju på Rhapsody in Rock igår, jag o Bella. Det var jättebra! Höll på i 3 timmar och bäst var Nina Söderqvist! Synd bara att hon fick sjunga ett solonummer. Hon har en fruktansvärt bra röst!

 Nina

Det började med en stor hyllning till Michael Jackson! Det var riktigt bra! Det hade gärna fått vara lite längre! Men det var en lyckad kväll och vädret höll i sej! Härligt! Jag tog inte några bilder men Bella gjorde det. Får väl se om jag kan "låna" nån av henne att lägga in här...

Idag blir det en slappesöndag! Jag är skittrött, orkar inte mycket. Allergin är jobbig idag och ögonen svider och kliar.
Bella är kvar här. Hon är ledig från jobbet men ska jobba i morron igen. Vi får se om vi orkar göra nåt idag... Söndagar är väl till för att vila?

Kommentarer

Postat av: ella

ni värkar haft kul=)

ja slappa på!!=)jag pysslar hemma lite=)seg men rastlös.kram

2009-07-12 @ 13:27:38
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: emma

hej :) hur är det med dig? kram

2009-07-12 @ 13:59:39
URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback