> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Tisdag

Kommentarer (2)

2009-07-21 @ 21:48:18

Tisdag kväll. Vi kollar på Barnaby och Morden i Midsomer.Innan gjorde jag köttfärslimpa och nu fikar vi lite. Jag ska snart ut i köket igen och baka kladdkaka till Jonte.

Idag har vi cyklat en lång runda. Färst med Frostiz och sedan själva ner till stranden. Mycket turister och mycket bilar och folk på vägarna. Innan dess var vi och gjorde lite fint i trädgården. Nu är det snart sussedags, men först alltså... en Tottekaka till Jonte.

Hej o Kram Skumbanan!

Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon! Det låter som du har några riktigt sköna och lata dager, precis vad semester är till för. Själv sitter jag på jobbet, men det är ganska lugnt här så jag skall inte klaga. Hoppas att du får en fin dag idag också, kram!

2009-07-22 @ 09:29:48
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: ella

hej =)jo kanske blir nån bild på det sen=)nu ska ja ut å sola hoppas du har sol kram!

2009-07-22 @ 13:26:39
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback