> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Tråååkigt...

Kommentarer (3)

2009-07-14 @ 11:01:42

... har jag på jobbet. Det blev inte så att jag skulle vara sekreterare, för mötet ställdes in. Lika glad för det, blev jag... Pust!

Men det är dött på jobbet, vi har att göra, men det händer absolut ingenting! Visst, det kanske kan vara skönt med lite lugn och ro men så som det är nu känns det sömnigt värre...

Vad händer annars idag då? Vet inte. Hoppas mina nya glasögon snart är klara. Längtar efter dom, faktiskt!

Idag fyller min lillebror år, som ni kanske märkt i tidigare inlägget. Han firar sin födelsedag idag kl 13, men eftersom jag o Micke jobbar, får vi ta det en annan dag!

På Torsdag är det Ulf Lundell i Falkenberg. Även en storbildsskärm ska visa filmen Mamma Mia! Jag jobbar till halv 6 på torsdag, så får se om vi hinner dit.

Musik sopar dammetfrån hjärtat!

Kommentarer

Postat av: Julie

Hejsa og tak for alle dine fine kommentarer!

Nu er vi hjemme igen efter en herlig ferie. Vi har virkelig nydt det! Men nu er det skønt at være hjemme med lille Fie igen! Uf hvor jeg savnede den hund...

Håber du nyder sommeren!

Kram

2009-07-14 @ 18:01:54
URL: http://julieroberts.blogg.se/

Postat av: Helena

Hej! Hoppas allt är bra. Jag tror att botaniska trädgården i Göteborg är något annat än den vi var i men jag är inte riktigt säker. Pappa sa att dom har ett fjärilshus i trädgårdsföreningens park men vi så vitt jag såg var där bara massor av växter. Vad spännande att få nya glasögon, och det var verkligen billig!. Ska nog gå till dom nästa gång jag ska ha. Jag skulle vilja testa linser också men jag vet inte om det funkar för jag får ofta skit och kli i ögonen. Hoppas Jonte blir nöjd med sina. Ha det så bra och bit ihop dom sista dagarna nu så är det snart semester! Kram Lill-syrran

2009-07-14 @ 23:03:02
URL: http://mollymys.bloggagratis.se

Postat av: Helena

...jo förresten, jag förstår att du smet bakvägen från Balder! När vi åkte den för några år sedan var där nästan en timmes kö och man hann ångra sig rätt många gånger under den tiden, snacka om att ha spagettiben när man väl stod på fast mark igen...hehe. Kram

2009-07-14 @ 23:09:26
URL: http://mollymys.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback