> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Uffe Uffe Uffe!

Kommentarer (0)

2009-07-17 @ 06:08:24

Vi var en sväng ner på mysiga stan igår vid 21. Ulf Lundell spelade. Vi (snåla) och resten av Fbg satt utanför inhägnaden och lyssnade och drack, öl eller läsk och njöt av den underbara kvällen och musiken som flödade ut över stan.

Idag är det sista arbetsdagen... på lääänge! Det ska bli härligt att vara ledig!

Tänkte försöka komma väg i rättan tid idag. Har lite papper att plocka i och tänkte ha ett helt rent skrivbord när jag går hem idag... så jag ska bara dricka upp kaffet och hänga upp en tvätt som var klar i går kväll, sedan pyser jag till mitt andra hem... jobbet!

Wiiii!


Nästa vecka ska jag baka "Totte-kaka"!!!



Tack syrran för att du kommer ihåg så mycket från förr! Det är så kul och det är guld värt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback