> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Utflykt 2

Kommentarer (1)

2009-07-27 @ 22:33:58

Idag var jag och Micke på Varbergs sjukhus, ortopeden. Det blir operation så småningom. Det är nerverna som ligger i kläm på nåt vis. Efter det var vi en sväng till Borås. Vi kollade på Haléns, på en soffa i skinn, en divan. Men det var ingen "höjdare"... Sedan blev det ÖoB och till sist Hobbex. Där hittade jag mitt "drömkeybord". Köpte det... ett Casio. Kolla här:

Kulkul! Äntligen blir det "music in my life" igen!

Vi har haft en helkul dag, som vanligt. Här kommer lite "gamla" bilder med, på köpt och fått...

Köpte denna fina glas-skål på loppis, 10 kr.

Fick dessa fina kaktusljus av Bella!

På vägen hem från Borås, var solen så vacker...

Jag o älsklingen... i målad version...

Jaha, så var vi inne på andra semesterveckan. Det går fort, men härligt att vara ledig, jag har sagt det förut...
Natti Natti!

Kommentarer

Postat av: julia

Antar att de kommer komma härliga toner från keyborden nu då =)

Många varma kramar till dig, solstrålen ;)

2009-07-28 @ 17:47:06
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback