> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

"Home to go to"

Kommentarer (3)

2009-06-01 @ 15:54:15

 av trötthet...

Ska snart sticka hemåt. Har tänkt köra inom Bella och krama om henne lite. Hon var lite dassig idag...
Ikväll ska jag göra absolutely nothing! Bara slappa. För idag är det min slappedag. Dom dagarna infaller rätt tätt nu för tiden. Jag är nämligen så trött på kvällarna. Är det någon mer än jag som känner det så? Egentligen skulle man väl cykla en lång runda kanske, för att ladda batterierna. Får se hur det blir med den saken...


Tommorrow is a ? day! 

Kommentarer

Postat av: [lisa bjernhagen]

Ja det har den :) jo verkligen skönt. Ja man kan ju hoppas och tack så mycket! Mja, nästa vecka måste ju vara sista :) känns overkligt.

2009-06-01 @ 16:37:31
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Postat av: Helena

Hej! Tänkte bara säga tack för igår, det var jättetrevligt. Kul att se båten med. Jag har också känt mig lite trött hela våren men det börjar rätta till sig nu känns det som, hoppas du med blir pigg snart!! Kram Helena

2009-06-01 @ 20:00:43
URL: http://mollymys.bloggagratis.se

Postat av: Trixie

Ja jag har haft en bra dag.. Solat lite så fått lite färg.. Hoppas vädret håller i sig.. :) Hade inte varit fel eftersom det inte ser ut som att jag kommer utomlands i år heller.. =/ Sånär som till Göteborg haha..

2009-06-01 @ 21:31:11
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback