> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Midsommardagen

Kommentarer (4)

2009-06-20 @ 12:25:07

Igår var vi hemma hos mina föräldrar och åt en god midsommarsmiddag. Mina två mostrar var med också. Det var riktigt trevligt. Pratade gamla minnen och hade allmänt kul! Jag och min mosters man testade citron, salt och polskt sprit med bisongräs i!!! Vi skojade och sa - Åhhh, vad gott! Sedan hängde mamma på med. Hon sa med - Åhhh, så gott! Ingen av dom andra trodde oss men allvarligt talat, så smakade det riktigt bra med den blandningen av salt, citron och polsk sprit!
Hihi!

Jättegod tårta till kaffet med jordgubbar, såklart! Tack lilla mamsen!

Bella var chaufför åt en del kompisar och det var Jonatan med . Ganska skönt att veta att det inte dricks något. Samtidigt var det väl inget vidare väder att köra bil i för det regnade och åskade och blixtrade.

Idag blir det en slappedag. Det är inget vidare väder idag heller. tyvärr. Känner mej lite trött och sliten och därför bestämde vi oss för att bara ta det easy. Skönt! 

 En tidig sommardag i Råå hamn!

Kommentarer

Postat av: ella

blir slappa här med;)mumms med tårta=)

ha så mysigt idag nu=)

2009-06-20 @ 12:59:08
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Helena

Godmiddag! Låter som du hade en jättebra midsommar. Vädret är upp och ner igen, men i nästa vecka kommer den, sommaren! Önskar dig en fin fortsättning på helgen, här blir det att fortsätta slappa och ha det skönt. Är ledig på måndag också, som kompensation för sjätte juni som inföll på en lörfdag i år. Då skall jag till frissan och fräscha upp mig med lite slingor och sånt, kram!

2009-06-20 @ 13:23:38
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: ella

ja jag som allti får så ont i huvet?men skönt jag slapp idag;)hoppas du hittar jordgubbar!jag har lite kvar=)

2009-06-20 @ 15:56:49
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Elena

Jag har varit i Thailand en gång bara. Men ska tillbaka dit i Februari.



Lät som en mysig midsommar. (:

2009-06-20 @ 21:53:25
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback