> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Moonwalk

Kommentarer (0)

2009-06-27 @ 10:52:20

Inatt hade jad den märkligaste dröm. Jag drömde att jag visade upp den mest perfekta "moonwalken"... Alla tittade och applåderade och tyckte det var sååå bra! Och ändå ropade jag under tiden jag "flöt" baklänges: - Kan jag? Kan jag? Haha!

Dagen igår präglades av beskedet att Michael Jackson hade dött. Radion fylldes av hans musik och vi pratade en del om honom på jobbet. Det är väl mest vi som är i 40-50 års åldern som kommer ihåg honom. Jag är själv uppväxt med hans musik och vem kan glömma videon med Thriller?

Det är svårt att ta in hur stor han egentligen är... eller var.

Märkligt att han inte finns längre...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback