> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Nypotatis och sill

Kommentarer (1)

2009-06-23 @ 20:26:30

Nypotatis och sill hade sambon gjort när jag kom hem! Supergott!

Jag körde inom skoaffären i Halmstad på vägen hem. Hittade ett par jättefina Reiker (?) svarta skor med rem över. Kostade visserligen 500 kr men det är ju äkta, fotriktiga skor, men dom fanns bara i storlek 36, så tyvärr...

Det blev inga tunikor eller tröjor idag, heller. Tänkte beställa lite på nätet i stället, på Bubbleroom. Nu kollar jag på Allsång på Skansen. Micke är en sväng vid båten. Sedan blir det äntligen... "Morden i Midsomer" !!! Min favoritdeckare.
Till det blir det lite glass och kaffe. En perfekt avslutning på dagen alltså!

Kommentarer

Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Tack så mycket. kul att någon gillar ens bilder :) Jag har kontakt med henne genom msn då hon också är sjuk. :/

2009-06-24 @ 06:04:16
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback