> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Regn...

Kommentarer (1)

2009-06-18 @ 11:28:09

... är allt man ser när man tittar ut genom fönstret idag. Trist och humöret är i botten! Har sovit dåligt i natt. Vaknade kl 5 i morse och kunde inte somna om. Lika bra att gå upp, tänkte jag och var på jobbet kl 7!  Har en konstigt känsla i kroppen idag, otydlig men känner mej okoncentrerad och konstig.

Bella körde själv till jobbet idag. Det måste kännas lyckosamt. Jag kommer själv ihåg första gången man körde själv!
Det är lätt att glömma hur det var att vara ung.

"Det räcker inte att minnas hur tonårstiden ser ut i backspegeln, man måste minnas hur den kändes."
(Annika Marklund)

Okidoki, jobbar egentligen till 17.30 idag, men det känner jag att jag inte orkar. Alla går väl hem vid 15-tiden så det gör kanske jag med, eller iallafall kl 16. Får se...

Kommentarer

Postat av: [lisa bjernhagen]

Ja det har verkligen varit skoj :) det här med nya kontakter är viktigt. Tror väl att det ska börja rulla... åh, jag förstår dig! kram!

2009-06-18 @ 12:33:25
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback