> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Regntunga skyar

Kommentarer (1)

2009-06-10 @ 06:31:28

Det är regn idag! Grått och trist. Vart tog sommaren vägen? Just nu är det 8 grader varmt! Så hade vi det i november med!
Jag glömde ju skriva igår att det gick bra för Bella på anställningsintervjun. Dom behövde folk i kassorna. Så förhoppningsvis skulle hon få ett telefonsamtal på måndag eller nästa vecka om hur det blev. Men det lät postivt i alla fall... Man håller alla tummar!

Idag är det en ny arbetsdag. Jag har lite tid att ta igen eftersom jag gick lite tidigare igår. Ska gå och göra mej iordning nu. Jag skriver mer senare.



Käärlek - fast man inte har fixat håret och sminkat sej är man totalt poppis för lilla Frostiz!

Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon! Ja usch vilket trist väder. Sitter på jobbet nu men hade gärna stannat kvar i sängen hela dagen. Men är i alla fall glad att jag har ett arbete att gå till, om man ser till hur det ser ut för många människor ute i landet.Hoppas att du får en fin dag, kram!

2009-06-10 @ 09:26:05
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback