> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Söndag

Kommentarer (1)

2009-06-21 @ 14:23:28

Härliga söndag! Tur att man fick en dag extra denna helgen! Inte fel att ha tre dagars ledighet! Solen skiner, vi har varit ute i trädgården och fortsätter lägga kantsten.

Igår var vi på Peggens glassbar och käkade en god glass och sedan gick vi längs strandpromenaden och glodde på folk. Frostiz var med. Vart vi än kommer eller går gör hon succé! Hon är verkligen en söt och vacker hund!

Igår hämtade jag Bella vid tåget. Hon jobbar idag. Sedan ska hon ta saaben till Laholm för att kunna köra lite i veckan. Hon jobbar inte förrän på fredag nästa gång. Det är ju inte fel med 4 dagars ledighet. Hade inte haft något emot det själv.

Jonte var och kollade på kompisarna igår som spelar i ett band. Dom är från Halmstad. Jonte har många musicerande kompisar. Ska försöka hitta några av dom på youtube och lägga in här på bloggen...
Igår vann jag på Tradera, ett par helsvarta Converse. Jippi!!! Svarta converse strl (UK 4.5) (EUR 37) nästan aldrig använda
Har ett par svart/vita sedan tidigare, men ville gärna ha ett par helsvarta. Är så snygga, tycker jag. 269 kr! Kostar väl sisådär 600 kr annars. Kul, jag har lagt många bud på andra liknande men aldrig vunnit, men nu så!

Okidoki! Nu tar vi en liten paus i stenläggande för att kolla på Formel 1. Tja inte jag men Micke. Men jag håller honom sällskap med att blogga, hihi!

So long, långkalsong!

Kommentarer

Postat av: ella

ja en bra film skulle behövas nu=)så seg;)

ha en skön dag nu=)

2009-06-21 @ 14:41:26
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback