> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Godis e gott...

Kommentarer (1)

2009-03-13 @ 22:11:17


Idag skulle jag och Bella köpa lite godis, innan jag åkte hem. Det var till "Lillstugan", en godisaffär mitt ute "in middle of nowhere"! Det är en smal väg dit och det finns mötesplatser längs vägen. Vi såg en röd Volvo som höll på en mötesplats och väntade på oss när vi kom körande. Jag sträckte upp handen för att tacka. Då såg vi killen i den röda Volvon, hur han vinkade så där jätteglatt tillbaka, typ viftade med hela handen. Som vi skrattade. Det såg så härligt ut!

Sedan sa vi att vi gör likadant mot nästa vi möter, alltså hälsar och tackar hjärtligt. Det gjorde vi och jag kan nog säga att dom i dom mötande bilarna såg mycket gladare ut, än om man bara hälsat lite diskret... Hihi!

Jag o Micke har kollat på Lets Dance i kväll. Jäklar att Elisabeth "Bettan" Höglund, åkte ut. Hon är ju så gullig!
Nu kollar jag och Micke på Big Brother, sedan ska det sussas! Ska bara häva i mej en balja kaffe till.

Hej och gonatt, min blommiga hatt!




Kommentarer

Postat av: Helena

Hej! Vad kul det låter, jag ska också börja vinka så :) Hälsa allihop och glöm inte melodifestivalen! Kram Helena

2009-03-14 @ 19:14:17
URL: http://mollymys.bloggagratis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback