> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Äntligen fredag!

Kommentarer (1)

2009-03-27 @ 09:52:39

Nu är fredagen här. Skönt!

Ska ut en sväng och köpa en födelsedagspresent till en av arbetskompisarna som fyller jämnt. Sedan ska jag åka inom Jonte och säga hej och krama om honom. Vad Jonte ska göra i helgen vet jag inte riktigt. Isabella hinner jag väl inte träffa idag, tyvärr. Hon ska köra sin första körlektion idag, sedan var hon väl inte i Laholm förrän vid fyratiden. Sedan ska hon och Amanda ta bussen till Ljungby, dom ska ut på äventyr över helgen. Kul!

♦ Jag tror inte att Amanda läser detta, men igår fick jag mycket beröm för mitt fina hår! Det du! Jag sa att det var en andra års elev som utbildade sig till frisör som klippt till mej. Jag berömde Amanda, dom höll med! ♦

Jag lääängtar till vecka 15, då ska jag vara ledig två dagar, ska ägna dom åt mina barn!

Idag skulle egentligen Bella åkt till Turkiet i 6 månader. Av olika skäl blev det inte så. Jag kan tycka det är synd om henne att hennes dröm inte slog in denna gången, men samtidigt är jag hur glad som helst! Det kommer säkert att bli aktuellt så småníngom igen, men just nu får jag rå om henne lite till...  ♥

I morron ska jag och Micke en sväng till en nyöppnad affär i Halmstad, ska även se om jag kan köpa mej den där snygga kavajen på H&M. Ska även till Toyota och kolla på en bil som Micke hittat... "Pärlan" har gått snart 24000 mil, det har varit lite krångel, men nu går hon som en klocka igen. Men frågan är hur länge en bilmotor håller? Inte vet jag hur länge en bil kan brumma på... men har börjat spana lite på annat i alla fall (snyft)... bättre att vara förberedd.

Igår kväll var det snöstorm hemma! I morron när jag vaknade var allt väck igen! Tala om ombyte... Vädergudarna gör allt för att lura oss. Ena dan strålande sol, nästa dag snöstorm och grått! 

Kommentarer

Postat av: Linda

Tack=) Ha en bra dag du med.

2009-03-27 @ 10:20:28
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback