> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

En härlig kväll

Kommentarer (1)

2009-03-17 @ 22:22:33

... hade vi när vi kom hem, jag o Bella. Först hämtade vi upp Micke... som fick betala, när vi handlade (hihi). Vi gjorde fiskpinnar och potatis och provade en ny sås dill och citronsås. Det var riktigt gott. Till det hade vi vitlöksbröd. Att det kan vara så gott egentligen, fiskpinnar?

Sedan hämtade jag ut mitt paket med schampo, balsam och värmespray, som jag beställt på eleven.se. Hela paketet kostade 348 kr. Inte så billigt men är det bara bra så... Jag fick lite extra presenter i paketet. En ansiktsmask, en parfym och något annat i en liten burk som jag inte vet vad det är? Sedan fick jag ett prov på dagcreme och en nattcreme. Inte fy skam. Bara parfymen räcker ett tag och den luktade faktiskt rätt så gott. 

Sedan när vi öppnade husdörren efter handlandet, möttes jag av en förskräcklig syn! Frostiz hade käkat upp min lilla tygmus som jag fick när jag var riktigt liten! Tårarna ville spruta men jag höll masken. Den lilla musen satt alltså högt upp på en hylla men Frollan hade lyckats komma åt den. Ja, vad säger man? Ingenting. För det fanns bara lite tygbitar kvar av den lilla musen! Inte ens den skickligaste dockdoktorn hade kunnat göra nåt... tyvärr. Frostiz fick en utskällning och hon skämdes verkade det som... Men man kan inte vara arg på henne länge...


  Schampo och balsam Björn Axén
Lee Stafford Poker Straight Flat Iron Protection Shine MistVärmespray


Så i morron ska jag upp tidigt så jag hinner duscha, sminka mej och ta på mej lite snygga kläder, sedan väcka Bella och släppa av henne på praktiken o sen vidare till  jobbet.
Så nu tänkte jag bara säga

Goodnight och Don´t let the bedbugs bite!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Åh nej, var det den med röd- och vitprickiga byxor, den som jag var skiträdd för när jag var liten (eller var den Henriks kanske)? Det var ju synd men Frostiz tyckte väl den såg god ut :) Kram Syrran

2009-03-18 @ 19:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback