> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Måndagkväll och...

Kommentarer (1)

2009-03-02 @ 21:42:48


... har kollat på "Cops", "halv åtta hos mej", käkat lite mat och druckit kaffe. Vet inte exakt vad det är med mej och kaffe?
Har druckit det sedan jag var ca 5 år. Det blir bara bättre och bättre med åren, med kaffe. Det är det första jag vill ha när jag vaknar (frånsett puss o kram från sambon) och det sista jag vill ha innan jag lägger mej (frånsett godnattpussen från sambon). Jag har liksom haft det sedan modersmjölken, känns det som... kaffe!

Har hjälpt Bella med lite engelska i kväll med. Det var bra, hon hade skrivit om Juha Valjakalla (trippelmördaren som mördade nästan en hel familj, som bara ville ha tillbaka sin cykel, som Juha V hade stulit från familjen)!  Vilket as han var/är!!! Och han går lös nu! Det blev en liten son kvar i  familjen Nilsson . Hur kände han sej då, att få veta att hans mamma, pappa och bror blivit "avrättade"? Jag kommer ihåg detta när det hände. Hemskt var det!

Det var alltså på engelskan och Bella hade översatt hela historien till det språket och det var riktigt bra gjort! 

Som vanligt hinner man inte med så mycket på kvällen när man kommer hem, nu ska vi snart sussa. Det är en ny arbetsdag i morron.

Haj svajs racerbajs!

 Ännu en bild från havet...

Kommentarer

Postat av: Ani

oh den historian e hemsk, i vintras blev jag helt hooked på p3 dokumentär och Morden i Åmsele e en av de värsta faktiskt usch! Men jag älskar dokumentärer så...



Fin blogg btw! Ha en fin dag!

2009-03-03 @ 10:22:47
URL: http://aniparker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback