> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Nitlott, puuh!

Kommentarer (3)

2009-03-11 @ 20:37:28

Köpte som sagt en tianlott på hemvägen, för att kolla om jag hade någon tur efter det som sagts i horoskopet... jag har skrapat den, som ni ser men ingen vinst, tyvärr. Tur att det inte var någon storvinst, puuh... vad hade man gjort om man vunnit? Däremot så har jag tur i kärlek, ju! Det är värt så mycket mer än en ynka förmögenhet, hihi!


 Inte storkovan i dag inte...

Nu sitter vi här och kollar på "Arga snickaren". Vi fikar lite med och käkar lite maränger. Gott i gott gott!
Sedan ska vi nog gå och sussa. Har fått en ny H&M katalog som ska läsas i sängen och sedan ska vi lyssna på "Karlavagnen", innan ögonlocken slår igen.

 Varför ser sambon så lycklig ut? Svar längst ner i detta inlägg...

Har haft så ont i huvudet hela dagen idag. Vet inte, men känns som att huvudet liksom inte satt fast ordentligt.Tungt... Det låter väl helskumt, men svårt att förklara. Ska ta ett par Panodil och se om det hjälper, så man slipper ha ont när man går och lägger sej i alla fall.

Ha´de´!

Ps. Nu kom jag på att jag skulle kanske köpt en trisslott istället?



 Världens sötaste lilla Frostiz...



Svar:  "tekcolb" åp tån tattih rah ekciM












Kommentarer

Postat av: BJERNHAGEN

Åh, haha tackdu :) ja det gick super idag!

2009-03-11 @ 21:30:21
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Postat av: Helena

Godmorgon! Men plötsligt händer det, hihi!Hoppas att du får en fin dag!

2009-03-12 @ 09:56:24
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: Helena

Svar: Underbart gott med kina-mat,det var verkligen längesedan jag åt. Man blir som du säger helt sänkt på sån mat, hoppas att du får sova gott sen då, men kanske inte förrän du kommer hem om du vill behålla jobbet, hihi!

2009-03-12 @ 11:26:40
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback