> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

No money...

Kommentarer (4)

2009-03-26 @ 10:04:25

... men en erfarenhet rikare. Kan allt om travsport nu! Förresten, gick ju med 9 kr i vinst! Med lite god mat och trevligt sällskap blev det i alla fall en toppenkväll!

Gud, vad vackra travhästarna är! Försökte kolla på dom när dom sprang förbi, hur pigga dom verkade, om öronen stod rätt fram o s v. Men det hjälpte föga... Jag vann som tusan i början, tre lopp i rad, men sedan gick det utför... Men som sagt, kul hade jag,  det gör jag gärna om!

Var inte hemma förrän kl 22.30. Var så trött så jag stupade i säng! Somnade som en stock och vaknade först när klockan ringde på morronen.

Från det trevliga till det mindre trevliga. Hade lönesamtal med "Das Chief" igår. Suck! Han lämnade bara besked, vad man fick för ny lön. So What? Ingen ídé att hänga läpp, för man får tydligen söka nytt jobb för att få lite "värdefull" lön...

Nåja, idag lyser solen! Det är härligt! Man blir lite sugen på nya vårkläder en sådan här dag. Tänkte köpa mej en ny kavaj från H&M. Det var faktiskt min sambo som tipsade mej, fast han inte är ett dugg klädintresserad själv. Men ju mer jag har tittat på den, ju snyggare tycker jag den blir. Vad tycker ni?

Denna ska jag köpa, tänkte jag. Vill så gärna ha den och den är såå fräsig! Från H&M...


So long, ping pong!

Kommentarer

Postat av: Nina

hejhej!

tack så mkt..



han är en blandras mellan schäfer new foundland. men det tror jag vad ja vill på. de va inte så seriösa dem ja köpte honom av..

han ser ut som en finsk lapphund. men ja tror han va 5 cm för hög för att vara det. Något sånt. men mycket väl blandning mellan det och en schäfer kanske..

2009-03-26 @ 11:10:02
URL: http://modesida.blogg.se/

Postat av: BJERNHAGEN

Men tack ska du ha! :) betyder mycket att höra.

Tack, dagen har funkat tills nu. Huvudet mår inte så bra ^^

2009-03-26 @ 16:25:40
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Postat av: Annette

Hej Jeanette!

Skulle bara säga att kavajen va jätte fin, skulle kunna tänka mig en sådan själv. Jag ska beställa lite kläder från Hallens hade jag tänkt. Ibland är det inte som på bilden när man får hem de men det är värt ett försök.

Hoppas att allt är bra!

Ha en jätte trevlig helg så hörs vi snart igen hoppas jag!

Kram Annette

2009-03-26 @ 19:56:35

Postat av: Annette

Hej Jeanette!

Skulle bara säga att kavajen va jätte fin, skulle kunna tänka mig en sådan själv. Jag ska beställa lite kläder från Hallens hade jag tänkt. Ibland är det inte som på bilden när man får hem de men det är värt ett försök.

Hoppas att allt är bra!

Ha en jätte trevlig helg så hörs vi snart igen hoppas jag!

Kram Annette

2009-03-26 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback