> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Orka eller?

Kommentarer (3)

2009-03-30 @ 09:53:39

Jag är såå himla trött idag. Vet att jag sagt att jag inte ska klaga över bagateller, men idag tar verkligen helgens vedomöder ut sin rätt. Trädgårdsarbete igår, vilket gör att jag idag har ont i hela kroppen. Den ändrade klockan, som gör att ögonen inte är riktigt alerta idag... känns som det är lite grus i dom.

Känns som att man sovit på tok för lite. Man blir liksom "lurad" på en timme. Det är kanske mest psykologiskt men i alla fall... Fast man helst vill sova så har jag dock mycket att göra, så det är bäst att börja med en gång!

Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon! Ja nu gäller det att verkligen ha tålamod med vädret, men de sa imorse att det skulle bli upp emot tio grader i veckan!Ha en jättefin måndag!

2009-03-30 @ 10:26:44
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: lena

Godmidda! Har försökt svara på Helenas blogg men det kommer inte fram något, undrar vad jag har gjort för fel. Skrev kl 9 imorse till henne. Se om detta funkar till dig. kram Lena

2009-03-30 @ 10:58:45

Postat av: BJERNHAGEN

tack :) ja den är ju inte riktig, hehe. Ja du har väl rätt! Men det sker ju ingen skada :) inget tips på hur man ska få sina föräldrar att gå med på det...? haha, !

2009-03-30 @ 14:42:01
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback