> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

(Rykten)

Kommentarer (0)

2009-03-16 @ 11:54:31


En liten parentes bara...



(Vad är det som gör att vissa människor inte inser att det finns två sidor av en historia? Förutfattade meningar har vi väl alla någon gång, men jag är av den uppfattningen att det upp till dej själv att inse, att det faktiskt kan finnas två sidor av en historia. Och du kanske bara har hört den ena sidan...

För har du hört två versioner av en historia nån gång? Det är två vitt skilda historier du kommer att få höra i så fall. Du väljer kanske vilken du vill tro på, men då ska man komma ihåg att den andra versionen är kanske den som är den rätta?! Jag känner till en historia, som jag vet den rätta versionen på. Det finns folk som inte känner till den riktiga versionen, utan bara tror sej veta.  Det är lätt för dom att säga några ord som lätt kan såra. Antingen sårar det mej eller ännu värre, någon som man tycker mycket om...

Men JAG, vet ju sanningen. Och den gör ont! Önskar bara att jag fick ropa ut det i hela världen, till alla människor som tror något annat. Och en sak till... den som är utan synd, kan ju kasta den första stenen!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback