> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Schlagerplåga?

Kommentarer (0)

2009-03-15 @ 11:21:38

"La Voix"??!! Är det en schlager? Som kan slå utomlands? ... ja förmodligen!  Det är nåt speciellt med den det kan man inte förneka. Men det var INTE den jag röstade på igår. Det var Sarah Dawn Finer!! Jag ringde 5 ggr på henne. Men hjälpte det? Naä... Jag fattar inte, att inte jurygrupperna och svenska folket fattar, att det är verkligen en schlager, "Moving on"?! Fattar ni vad den är bra! Jag har hört den på radion i bilen, hela veckan och den bara växer och växer. Lyssnar man på texten med så är den jättevacker. Vad sägs om:

"I'm moving on and I'm gonna get stronger now
And nothing will break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone, I can be who I wanna be
Start living my life for me
I believe that finally I'm moving on"

Istället för:

"Can you keep a secret, can you keep a secret I'm in love with you
Can you make a promise, can you make a promise Stay forever true"

Nåja, smaken är ju som baken...

Men Sarah har den vackraste rösten, sången... så är det bara! 

D u   v a r  b ä s t,  S a r a h!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback