> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Sorry...

Kommentarer (0)

2009-03-07 @ 23:37:51

... har inte skrivit innan idag. Jag och Micke var en sväng till Halmstad. Var inne i stan och skulle gå till Cubus för att hitta en luvtröja, tänkte jag. Men det fanns inga snygga alls. Hade tänkt mej med lite mönster och i en härligt vårgrön färg eller nåt. Men ack... ingenting. Inte heller på H&M eller Vero Moda eller Bik Bok. Men när vi tog Cubus igen innan vi skulle köra hemåt, så hittade jag en helt underbar grå finstickad tröja med viiiida armar. Den var så himla skön att ha på sej. Så den fick det bli.

 Min nya "investering" från Cubus...

Den var skitsnygg till jeanskjolen och mina svarta stövlar. Så nu kommer man känna sej lite fin på jobbet på måndag.
Annars hittade vi inget speciellt. Så vid 4-tiden körde vi hemåt igen. Sedan har vi haft en underbar kväll, med Melodifestivaltittande. Kan ni tänka er att Sarah Dawn Finer gick vidare. Jippii! Jag ringde och röstade på henne 2 ggr. Att vinna, var hon sannerligen värd. Hon har en gudomligt fin röst och den låten är bara sååå bra. Nu ska det bli spännande att se finalen nästa lördag.

 Hoppas hon vinner hela skiten nästa vecka!

Nu kollar jag på Cocodile Dundee i Los Angeles. Ska dricka en kopp kaffe och ta en mandelkubb innan vi går och lägger oss.

Ungarna har varit i Lund i kväll och kollat på den danska gruppen Volbeat.

Volbeat

Jag pratade precis med Bella i telefon efter konserten. Hon verkade jätteglad över konserten och sist hade tjejerna längst fram blivit uppkallade på scen för att sjunga med dom. Men Bella och Jonte stod inte längst fram annars vet jag en som hade varit uppe hos dom...

♥Bella och Jonte, i love you, helt enkelt!
♥Micke, you´re the best!

Hej och kram, skumbanan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback