> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Vår i luften...

Kommentarer (1)

2009-03-18 @ 10:22:27

Idag är det verkligen vår. Solen lyser och värmer den kalla jorden, dom frusna människorna. Ljuset som så väl behövs piggar upp, det kan man inte förneka. Det är visserligen lite kallt i vinden, men i alla fall.


Vaknade kl 5 i morse av ett skrik på "mamma" . Trodde jag drömde själv först men sedan kom jag på att det var Bella som drömde en mardröm. Var uppe och pratade lite med henne och sedan var kl 5.10 och då tänkte jag att, klockan ringer ju inte förrän om en halvtimme, jag hinner slumra till en stund. Men då ville Frostiz ut och kissa så då kröp jag bara ner en liten liten stund jämte Micke, som strax innan hade rättat till sitt täcke som höll på att krypa ur påslakanet. Han sa:
- Nu har spökena varit på mitt täcke också, typiskt... (apropå mardrömmar om spöken och sånt).  

Så det var bara att masa sig upp och ställa sej i duschen. Men nu är jag onekligen lite trött. Eller inte så lite heller.
Fastnade för en film igår som inte slutade förrän 23.30, med Harrison Ford. Den var spännande så jag var ju tvungen att se slutet, men samtidigt vet man att man ska upp tidigt!

Idag händer inget speciellt. Ska ta det lugnt och koppla av i kväll.


So long batong!

Kommentarer

Postat av: BJERNHAGEN

sv: verkligen det :) detsamma!

2009-03-18 @ 18:32:56
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback