> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Härligt...

Kommentarer (2)

2009-05-11 @ 08:21:07

... solen skiner idag i alla fall! Det var tungt att gå upp idag. Sov bra hela natten, men var helt slut när jag vaknade ändå! Varför? Inte en aning. Ont i kroppen har jag, efter allt trädgårdsarbeten igår. Vad katten, jag är bara 45! Ska det sätta sådana spår redan? Hihi! Får ta och träna dom musklerna som är otränade...

En hel lång arbetsvecka framför sej... hujedamej! Får väl se om det händer något kul denna veckan annars.
Ska i alla fall till Anna på "Harvards" på onsdag. Ni vet, hon som pysslar om en, när det gäller hårvård. Man får huvudmassage, inpackning, huvudmassage igen, klippning och styling. Allt för 340 kr! Man går som på moln när man går hem! Härligt!

Japp, mina vänner, ha en skön dag!


 Underbara rosor, jag fick av min sambo, på min födelsedag (i februari)...

Kommentarer

Postat av: mia

Åhh lät ju gudomligt det där =) billigt åxå ju är lite avis hahaha



Hoppas du får en härlig måndag..Kram Mia

2009-05-11 @ 10:46:53
URL: http://mizzmias.blogg.se/

Postat av: ella

ja d ordnar sig nog me örat=)

då får du en bra dag på onsdag=)

2009-05-11 @ 13:47:37
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback