> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hmm... to de?

Kommentarer (1)

2009-05-26 @ 09:51:54


... idag är dassigheten tillbaka. Det är verkligen något. Ont i kroppen och det känns som om kroppen inte orkar... hjärnan tänker att jag ska röra på mej, men kroppen säger liksom... nää vila...
Ganska läskigt är det. Om jag ska beskriva det riktigt bra, så känns det som att vara lite bakfull. Det har jag väl inte varit så många gånger, men man kan ju få den där känslan att vara såå seg. Precis så känns det.  

Bara det inte är överansträngning, eller att man är på väg att bli "utbränd"? Många av dessa "stressrelaterade" symptom stämmer överens med hur jag känner sej. Det har ju varit kämpigt en tid på jobbet. Snart får vi, hoppas jag, något resultat, av allt detta som gäller det psykosociala arbetet. Det är ju under utredning. Det är många runt omkring mej som säger samma sak. Det är kämpigt på jobbet, men man går dit för att arbetskamraterna finns där...

Jaja, det blir nog bra och man får ta en dag i taget nu. Tur att man har just arbetskamrater, familj och vänner. Det gör att allt känns lite lättare.


 Bella fotomodell!    Jonte student!      

 Älskad sambo!

Jonte o Bella! Lill-Frostiz!

Kommentarer

Postat av: Trixie

The Holiday är så himla bra! Den kan man ju inte annat än gråta till. Ps I love you har jag inte lyckats se än... Men det är ett måste.. :) Den filmen har jag inte sett faktiskt, får kolla upp den, tack för tipset! :)

2009-05-26 @ 10:46:18
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback