> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Jag ska bara...

Kommentarer (2)

2009-05-11 @ 21:51:11


... säga en sak... Jag vill gärna åka med Färjan! Alltså Cinderella. Det hade varit underbart att få åka iväg en sväng med sambon. Det var längre sedan. Vi har bott i Lägenhet i Göteborg och på hotell i Helsingborg. Men nu har vi Frostiz, så vi får planera lite bättre nu för tiden. Någon måste ju passa henne... Men en liten resa hade varit kul!

I kväll har vi tagit det lugnt. Vi har tittat på reprisen av "Halv åtta hos mej" och efter det var det Färjan 2. Nu fikar vi lite och kollar "München". Verkar spännande, men vet inte om jag orkar se hela eftersom det är jobbedag i morron.

I dag fick jag mitt paket från Yves Rocher men jag har inte hämtat ut det ännu. Jag beställde en parfymerad kroppslotion och en parfym i samma serie. Den har jag haft innan. Luktar fantastiskt! Sedan blev det lite schampo m m och sedan fick man beställa 6 saker för 129 kr som egentligen hade kostat  ca 499 kr! Alltså, jag kunde inte stå emot! Så det blir till att lukta gott dom kommande dagarna, haha!

Oki doki. Nu blir det snart sängen. Jag var riktigt trött när jag kom hem idag. Bella övningskörde. Hon hade bränt en skiva vi lyssnade på med riktig "goemusik". Så hemfärden gick galant!

Gonatt alla och sussa gott!

 Avslutar med två av mina favvisar. Frostiz, för ca 1 år sedan och lill-kusinen Frida, hon med alla fräknarna jag berättade om i ett tidigare inlängg...

Kommentarer

Postat av: Em

Cinderella är skit rolig att åka med :) Både som fest resa, och med familjen :P

2009-05-12 @ 00:09:11
URL: http://emelojs.blogg.se/

Postat av: Helena

Godmorgon! Brr, nog är det lite småkyligt allt fast solen skiner. Det var längesedan jag åkte med någon Ålands eller Finladsbåt, men det vore faktiskt riktigt kul nu till sommaren.Hoppas att du får en bra dag, kram!

2009-05-12 @ 10:32:29
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback