> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ny design.. igen

Kommentarer (1)

2009-05-18 @ 21:38:54

Nu har jag bytat design... igen! Tröttna inte på min blogg nu är ni snälla... jag är sån som måste prova mej fram. Nu kör jag på denna lite och känner hur det känns.

I morron blir det att hämta nya bilen efter jobbet. Ska hämta Micke på stationen och sedan kör vi vidare till Helsingborg.
Bella ska ev med och lämpas av hos en kompis i Helsingborg, får se hur det blir...

Passar på att säga godnatt! free hello kitty smileys 6501

Kommentarer

Postat av: sara

Hehe. =D Ja jag ska njuta av livet med bebben, jag lovar! =D Åhh dom är såå underbara dom små liven. :D Längtar tills den lille kommer ut. :)

Så tiden går så fort menar du?? :)



Åhh tack ska du ha. :) Visst är hon sööt. :D



Göra ikväll?

Läcker header. :D

2009-05-18 @ 22:29:37
URL: http://metrobloggen.se/grodan09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback