> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Sen kväll...

Kommentarer (1)

2009-05-17 @ 23:06:31

Har varit i trädgården hela dagen och jobbat med växthuset. Äntligen är det klart för tomater och gurka. Vinrankan är redan på plats och den växer och frodas där inne. Vet dock inte riktigt när vi får någon hyfs på resten av trädgårdslandet men i morron skulle Micke dra igång jordfräsen i alla fall. Bilder kommer på växthus m m så småningom, när det är helt klart...

Har en nyhet till, ingen stor men dock... Har äntligen köpt en ny bil! En Volvo V50, silverfärgad, blev det. Nu kommer jag äntligen att få ner bensinkostnaden lite ialla fall. På tisdag ska vi hämta den. Spännande!

På torsdag är det ju helgdag! Funderar på att ta ledigt på fredag, så blir det ju långhelg! Bestämmer väl mej i morron.
Jag vet ännu inte hur vädret ska bli, men det kan ju kvitta förresten. Kan ju passa på att njuta lite bara...

Packade upp mina kläder jag beställde. Tights´en var jättefina, med en liten spetskant längst ner. En svart tunika med lite broderi. Den tunikan som var turkos/brun, var lite för gräll i färgen för mej, så den åker tillbaka. Jag väntade mej även en svart tunikaklänning med blommor, men den kommer inte förrän i slutet av maj, tyvärr. Nu har jag kläder så det räcker och blir över. Nu ska det sparas pengar!

Har beställt en jättefin födelsedagspresent åt Bella med, den kom i fredags... Hihi. Hemligt värre! En annan sak är på gång via internet också, som Jonte får ge henne... Hihi. Hemligt värre!   Sedan blir det väl lite annat smått o gott till henne med... but "My lips are sealed"!



Japp det var nog allt för i kväll! Blir till att sova nu efter söndagsfilmen "Deja vu". Spännande, men inte så spännande, att jag inte kan "blogga"... Hej och hå, fabrbror Blå! (Snart kommer jag med V50, förbi Hebergs poliskontroll, hihi).

Kommentarer

Postat av: Bella

Jag ska nog få dig att prata om mina presenter... Mohahah !

2009-05-18 @ 08:42:01
URL: http://isabellapoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback