> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ny bil

Kommentarer (0)

2009-05-20 @ 06:07:13

Jodå nu står den här... nya bilen. Vi hämtade den igår och Bella var med. Hon övningskörde med Saaben hela vägen ner till Helsinborg och körde efter GPS:en och sedan hela vägen hem igen. Det var bra gjort och det gick... Galant

Micke körde Volvon hem. På vägen hem käkade vi på korvmojen i Ängelholm. Grymt goda Hamburgare och Pommes hade dom!

Idag blir det dock Pärlan jag kör med, för kofferten på Volvon är full med vinterdäck så sikten bak är inte så bra...

Idag ska vi fira av en kollega som bytat jobb och det är hans sista arbetsdag i dag. Så det skulle bli smörgåstårta!
Annars är det att jobba till 17, som vanligt, sedan är man ledig i 4 dagar!!! SÅ härligt det ska bli!

Jonte kommer ju hem från skolan idag, han är med ledig i 4 dagar, så jag hoppas vi hinner ses och kanske t o m att han kommer och hälsar på en av dagarna till Falkenberg. Bella ska väl också vara i Laholmos denns helgen. Nästa vecka fyller hon ju 18! Får se när vi ska fira henne...

Nähä... tänkte börja tidigare idag. Jag har kaffet kvar så jag säger "over and out"!

               Angels and Demons pfee

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback