> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

WiPå-kören

Kommentarer (2)

2009-05-15 @ 07:55:49

Sitter nu här och lyssnar på Radio Halland. Som gäster har dom WiPå-kören! Dom ska uppträda live i studion mellan kl 8-8.30 och jag måste förstås lyssna på mina "gamla" körkollegor!

Kollade på Eurovision i går kväll. Får nog säga att Norge var bätte än Danmark! Sedan var det ju Arash med som tävlade för Azerbadjan. Medryckande refräng och den är ju halvsvensk, får man väl säga? Det blir en spännande final i morron. Jag ska som sagt på 30-årskalas så vi får väl se hur mycket tv-tittande det blir...

Ha en bra dag så länge!

Kommentarer

Postat av: ella

hoppas du får en bra helg nu=)

2009-05-15 @ 15:34:43
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: ella

va kul du ska på fest=)

jag har ej gjort något idag:)

nu ska ja sova .natti=)

2009-05-15 @ 22:18:46
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback