> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Wonderful day!

Kommentarer (3)

2009-05-02 @ 23:02:42



Jaha, så var alltså Bellas andra tatuering på plats. Vi var först en sväng i Halmstad och shoppade. Bella hittade jeansshorts på Vila. Snygga! Jag hittade dock inget linne eller något annat som föll mej i smaken. Kanske jag ångrade lite att jag inte köpte en svart tröja på Gina Tricot med små fickor. Typiskt! Får nog ta och köpa den i veckan...

Sedan käkade vi lite på en liten mysig Baguette-bar i Halmstad innan vi körde vidare mot Gislaved. Bella övningskörde och det gick som vanligt... bra!

Vi blev väl mottagna av Lollo som vanligt. En supertrevlig tatuerare med 18 års erfarenhet. Han skämtade som vanligt om allt möjligt. Vi skrattade så vi nästan knäckte oss.

Bella valde bort den tatueringen hon skulle haft på foten eftersom man sliter mycket mer på tatueringar på händer och fötter. Det blir helt enkelt inte så bra. Det var vad han sa, men det var ju upp till Bella om hon ändå ville göra den. Det blev i alla fall att hon funderar lite till om ett eventuellt annat ställe att sätta den på. Bra beslut...

Men stjärnan är på plats! Den blev jättefin. Jag blir själv ruskigt sugen på en egen tatuering, efter jag varit med Bella 2 ggr nu... hmm... Här kommer lite bilder innan kvällen avslutas med en thriller på Tv:n.

Bella, som vanligt har vi kul tillsammans och det blev en härlig eftermiddag. Puss!

Till er andra säger jag bara Nighty Nighty!

Här är skissen. Fint!
Då , precis innan Lollo börjar tatueringen, drar han ut en lång bit toapapper som han ger till Bella... - Gråtepapper!! Så skrattar han...hihi!

Bella kämpar på. Lollo pratar på som vanligt... - Ska du verkligen ta den röda färgen på stjärnan? Vet du att den röda färgen är den som gör ondast? ...nää, skojar bara...haha! Så där håller han på...Lollo...

Nästan klar... Den blev jättefin!

Mor och dotter!

Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon! Har inga tatueringar, men har faktiskt funderat på om jag inte skulle ha någon liten. Kan inte bestämma mig så då har jag kommit till den slutsatsen att eftersom jag är för osäker får det vara.Ha en jättefin söndag!

2009-05-03 @ 10:10:13
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: julia

Ni verkar ju haft en kanondag ihop, alltid lika mysigt =) Fint kort me!

kraam

2009-05-03 @ 18:04:42
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Postat av: ella

kul med tatuering=) vill göra några jag med=)

2009-05-04 @ 10:58:49
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback