> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Yes!

Kommentarer (0)

2009-05-13 @ 08:21:35


Nu är första "hindret" över för Malena Ernman. Hon gick vidare till lördagens final i Eurovision Song Contest! Sååå bra hon var! Hoppas nu det går bra på lördag också! En annan låt som var bra i längden, var Island. Det blir nog en spännande final, men jag vet inte om jag får någon möjlighet att se det, för min kusin fyller 30, så vi ska dit!

Idag är det strålande väder. var på jobbet tidigt idag. Tänkte sluta lite tidigare eftersom jag ska till Anna på Harvards och klippa håret och bli lite ompysslad. Ser fram emot det...

So long, sing a song!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback