> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

:(

Kommentarer (1)

2009-11-27 @ 11:40:59

Hela jag är i "uppror". Jag hatar detta! Jag har inte varit juste alltid, mot alla i min närhet kanske, men hur f-n har jag blivit behandlad då?

Jag är en snäll människa, har dåliga sidor, jag vet... men vissa personer gör bara så att det sämsta kommer fram i mej! När vampyren, varulven, djävulen eller vilket annat "ont" väsen, dyker upp i mej. blir jag inte rädd! För jag känner mej själv. Konstigt bara att vissa människor kan ta så mycket kraft och energi från en och att jag låter dom göra det!? Grrr...

Kommentarer

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Ja, ibland bir man sokgstokig! Varför ska människor som bara är skit göra så att ens energi försvinner totalt... nåt man hela livet kommer få jobba med tror ja...

massor med kramar

2009-11-29 @ 18:10:54
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback