> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Julen...

Kommentarer (2)

2009-11-17 @ 10:54:09

... visst längtar jag...

Julen kan vara jobbig också. Det är det här med barnen. Man vill ju vara med dom på julen, men dom har ju även en pappa, som dom vill umgås med. Jag kan säga att en sak... julen är den roligaste och jobbigaste tiden på hela året. Förstår ni? Jag känner glädje inför alla bestyr, julgran, pynt och julklappar. Sedan kniper det i hjärtat också för jag vill att barnen ska tycka om det också. Efter en skilsmässa är det inte så lätt att få ihop det. Jag vet flera som också är skilda som säger samma sak. Den jobbigaste tiden är just... runt juletid!

Man får försöka att göra det bästa av det helt enkelt.

På söndag ska jag, Micke och ungarna kolla på "New Moon", efterföljaren till "Twilight". Det ska bli oerhört spännande! Vi köpte och bokade biljetter för ca 3 veckor sedan. Har något att se fram emot nu på söndag kväll alltså...

Kommentarer

Postat av: emma

skulle uppskatta om du ville säga vad du tycker när det gäller om jag ska klippa av mitt hår eller behålla längden på det :)

2009-11-17 @ 13:42:02
URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Högtider är alltid lite speciella med tanke på våra olika situationer. Jag har knappt velat fira jul sen då jag hade min tumör, men i år har jag bestämt mig att jag verkligen ska försöka göra det till något bra!

Massor med kramar

2009-11-17 @ 23:20:43
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback