> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Lördag

Kommentarer (3)

2009-11-14 @ 18:06:07

Jag har inte skrivit på ett tag känns det som. Trist men det har varit lite mycket nu. Bella har blivit sjuk och har feber, ont i lederna m m. Undrar om det kan vara svinus Influensus? Passar på henne och idag har jag bakat vetekringlor! Det är så trist väder så det passade bra. Dom blev väldigt goda iaf.

Idag, eller rättare sagt i kväll, blir det en myskväll med dom jag tycker om och lite tv-tittande, tror jag.

Veckan på jobbet flöt på och det är lite tristess nu, fast vi har fått en ny chef som fungerar skitbra! Äntligen blir vi väl omhändertagna och någon som frågar hur vi mår. Det är toppen, det!

Hej och hå, storatå!

Kommentarer

Postat av: Isabel

Åh, det är ju verkligen guld värt med en chef som har förståelse för de under, så man kan få känna sig uppskattad även på jobbet.



Ja, nu är jag verkligen lycklig, allt verkar flyta på i det stora hela och det känns verkligen kanon! Hoppas du har det bra ikväll!



Kram

2009-11-14 @ 18:15:11
URL: http://aizah.se

Postat av: ella

åh så gott me nybakt ju=)ta en för mig me;)hoppas hon e frisk snart.

käkat,å snart ner hämta tvätt sen se tv.kramis

2009-11-14 @ 18:47:56
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Åh va härligt med en ny bra chef, det är ju såååå viktigt!!!!

Hoppas du får en skön söndagskväll.

kramar

2009-11-15 @ 20:22:59
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback