> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Måndag igen!

Kommentarer (1)

2009-11-30 @ 08:31:06


Idag vill jag gratta min älskade sambo som fyller år! Grattis min prins!

I fredags firade vi honom, med min släkt. Mamma, pappa och mina syskon med sambos var hos oss. Även Bella och Jonte! Vi hade det riktigt trevligt!

I lördags var vi hos Sussie och Micke och hade det trevligt. God mat och trevligt sällskap kan bli såå bra på en lördagskväll! Det får vi snart göra om!

I lördags kom Bella hem efter jobbet och hade feber... igen! Ont i hela kroppen och skitvarm! Så hon fick hålla sig hemma igår. Men hon verkade piggna till igen på kvällen och vi fikade lite papparkaksrulle, kaffe och kollade på "Troja".

Ny arbetsvecka ligger framför oss. Det är mörkt och regnigt och kallt! Snälla jul skynda dej hit!

Kommentarer

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Hoppas ni får en mysig dag tillsammans =)

Kramar

2009-11-30 @ 18:16:07
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback