> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Orka?

Kommentarer (2)

2009-11-26 @ 16:06:49

Jag jobbar för två, denna veckan! Det känns nu... jag är rejält trött och har uttömt det sista av mina krafter känns det som. Luften går liksom ur en... Men det känns ganska bra nu så här på torsdagseftermiddagen. Jag har fått gjort det jag skulle och lovade så jag är riktigt stolt över mej själv nu!

Igår var jag och sambon och kollade på "min" älskade WiPå-kör som hade julkonsert i våra trakter, i Stafsinge kyrka! Helt underbart var det och vi njöt för fullt av dom kända julsångerna! Härligt! Dom sjöng en sång av Py Bäckman. Hon är ju fantastisk som låtskrivare! Det var "Koppången". Vilken vacker text!

Deras körledare, Ulrika, är ju röstskolad! Hon sjöng den låten som ligger etta på svensktoppen nu (med Malena Ernman). Helt fantastiskt. Man fick verkligen "pytteskinn".


Kommentarer

Postat av: ella

hehe jadu dom ser ut som dammsugare du vet dom gröna=)?å heter pepparkaksrulle men d va ej så gott..för sött.hoppas du får vila dig lite i helgen;)kram

2009-11-26 @ 20:52:25
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Åh va m,ysigt med julkonsert! Jag var med i en kör när jag va liten å då brukade vi va iväg på julkonserter, va kul de va!!! Och vilken stämning! Tycker du ska vara grymt stolt över dig själv!

Massor med kramar

2009-11-27 @ 11:49:32
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback