> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Mitt i veckan!

Kommentarer (0)

2009-10-07 @ 10:48:02

Rosa bandets logga
 Rosa bandet! Slår ett slag för denna insamling idag!



Onsdag... Vad ska denna dagen erbjuda?

Ännu har inget revolutionerande hänt, kanske lika bra det?
Jag känner mej trött. Det finns "indolenta" människor runt omkring mej. Dom tar kraft och energi från mej. Man skulle väl visserligen kunna undvika dessa men det är svårt att bara rycka på axlarna...

Tur jag har ett kärt nätverk runt omkring mej som bryr sej om hur jag mår och ibland behöver man bara lite tröst och uppmuntrande ord! 

Ikväll när jag kommer hem ska jag basta... blev så avis på Ella som skulle bada skumbad. Det skulle jag med vilja, men har inget badkar tyvärr. Men en varm dusch, peeling och lite bastu efter det gör kanske susen för trötta själar?

Puss & Kram, skumbanan!

 
(Bilden lånad från waxmora.se)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback