> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Torsdag

Kommentarer (2)

2009-10-15 @ 11:31:49

I kväll blir det en utekväll med arbetskompisarna. En tjej har slutat så vi ska fira av henne. Äta gott och umgås!
Jag har dagen till ära klätt upp mej... i ett armband! Hihi!

Det är mycket Rosa Bandet nu... Jag har själv en rosa nål och jag har mitt Hope-halsband (barncancerforskning). Mycket viktiga saker men glöm inte att stödja diabetesforskningen med!

Så här ser jag ut på Facebook när jag stöder  "World Diabetes Day"



Annars händer det inget speciellt tror jag. Allt e lugnt... Ha en bra dag alla ni andra!

Kommentarer

Postat av: ella

va kul ni ska ut=)

fint väder här idag!!!=)sovit länge hihih;)kram

2009-10-15 @ 12:55:31
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

ja, håller med dig, cancerforskningen är också jätteviktig men diabetesforskning glöms lätt bort, trots att det är en kronisk sjukdom...

Kramar

2009-10-16 @ 09:38:02
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback