> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

:)

Kommentarer (1)

2009-09-03 @ 11:06:03

Igår var vi och hälsade på lilla nya kusinen. Det var jag och Bella.

Sicket underbart litet charmtroll, säger jag bara! Hon var lite blyg i början, för oss, men sedan tinade hon upp.
Vi blev bjudna på en underbart god paj med sallad och sedan kaffe och en god kaka! Tack så mycket!! Alltid lika kul att prata med min f d svägerska. Sådana vänner är guld värda!

Idag blir det ännu en utekväll! Ska ut och äta med två gamla arbetskamrater, sen förr. Ska bli kul, men jag längtar efter att bara vara hemma! Där trivs jag bäst!

Glömde ta kort på lilla kusinen så det får bli en bild på två andra små ögonstenar!

Kommentarer

Postat av: Elena

Vilken söt bild. (:



Hoppas du får en toppenkväll!

2009-09-03 @ 20:29:21
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback