> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hej!

Kommentarer (2)

2009-09-10 @ 11:05:19

Jag är glad igen... eller nja, gladare i alla fall. Var på ett uselt humör igår. Men som sagt, bättre idag. Tack o lov att det inte sitter i så länge, det dåliga humöret!

Igår var "lilla farbrorn" på service. Fick sej en rejäl genomgång. Bytte olja, filter, kamrem m m. Det gjorde gott och efteråt tackade han oss för omtanken! Han går som en klocka verkligen! Lättkörd, pigg som tusan och dricker relativt lite bensin eller egentligen... Diesel. Jag har fått en jättebra, fin bil för pengarna.



Jag gillade Saaben jättemycket med. Det var en underbar bil på alla sätt och vis, men den drog för mycket soppa för alla dom milen jag kör varje dag!

Annars tar jag numera en dag i taget. Man lär sej hela tiden att livet inte alltid är så lätt, det går i motgång just nu. Jag är tacksam för att jag har en underbar familj.
Barnen betyder allt♥
Min sambo och mina syskon, mina föräldrar. Alla ställer upp när det verkligen "krisar till sej"...
Det är oerhört skönt att ha detta stödet. Jag är tacksam för det! Kram till er alla!

Mina bloggvänner; U are Wonderful!

Nähä, nu ska jag gå på datakurs!

So long, långkalsong!

Kommentarer

Postat av: ella

hoppas kursen går bra=)

hemma en stund nu sen tillbaka till syster.sov där inatt=)kram

2009-09-10 @ 11:19:51
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: julia

Kyss å smisk akvariefisk =) haha, sorry, va bara tvungen att skriva nåt kul!

Hoppas du haft en bra dag, kramar

2009-09-10 @ 21:30:02
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback