> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ikväll...

Kommentarer (1)

2009-09-24 @ 10:19:38

... blir det "ljusparty". Ska bli spännande, har aldrig varit på något sådant. Tänkte ta med syrran och ev Bella om hon vill. Jag jobbar ända till 17.30 idag, sen kl 18.30 ska vi vara på partyt, så det blir sen hemkomst för min del i kväll.
Saknar redan sambon...

Idag känns det verkligen som höst! Jag vill köpa mej en vinterjacka, typ parkas eller något liknande, men alla jag hittat är så fula! Får se om det blir Ge-Kås en dag... Billigt och bra!

Nä... men om jag skulle ta och ta tag i högarna igen...? Har ingen arbetslust nu för tiden, men jag vet nog vad det beror på. Det kommer att ske förändringar inom en månad. Kan vara på både gott och ont, men samtidigt spännande. Nu verkar det äntligen hända något... Nice!

Här, ett litet hjärta till dom jag tycker om!



Kommentarer

Postat av: julia

Ljusparty lät verkligen spännande! Hoppas ni hittade mkt fint =)

Får hoppas förändringen på ditt jobb blir till det bättre! hur går det med bella nu efter olyckan?

Kramar

2009-09-25 @ 09:30:33
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback