> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Lördagen...

Kommentarer (0)

2009-09-21 @ 10:13:42

.... var underbar! Har inte berättat så mycket om den. Jag var med Jonte i Halmstad för han skulle köpa skjortor. Jonte skulle på 20-års fest på lördagskvällen och på barndop på söndagen. Han hittade tre jättefina skjortor på Dressman. Han är så söt  och fin, den gossen, min son!!

Efter shoppingen satte vid oss nere vid Nissan och fikade. Kaffe Latte och Scones! Supergott! Vädret var helt underbart och jag är så glad att kunna göra sådana saker med barnen nu. Shoppa, fika, umgås! Det är härligt!

På lördagskvällen var jag, Micke och Bella hos syrran på födelsedagskalas. Det blev smörgåstårta och vin och sedan kaffe och tårta. Gottgottigottgott!

Vi var hemma ganska sent och söndagen ägnade vi åt att slappa, fast som sagt, först tvättade vi bilarna och sedan slappade vi, med att tittad på film!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback