> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Måndag

Kommentarer (2)

2009-09-14 @ 12:58:38

Ny dag, ny arbetsvecka... Puh!

Igår var vi i Borås en sväng. Handlade en tröja och en härlig halsduk. Bella köpte en tröja och en halsduk. Nu är vi redo för vintern, brrr.

Vi hade en trevlig eftermiddag i alla fall. Vi fikade lite på ett fik och efter det blev det shopping, som sagt.
När vi kom hem på kvällen blev det hårfärgning på Bella och sedan kollade vi på filmen på tv4.

Idag sker väl inget speciellt tror jag. Tar dagen som den kommer.


Denna bilden fick jag av min f d svägerska. Ungarna är underbara, men vem är hon i mitten? ingen aning...

 

Kommentarer

Postat av: Albin

Gillar du att resa? Vill du hitta nya platser att åka till, nya saker att göra, då borde du garanterat följa min blog på www.bloglovin.com

och tipsa gärna vänner och famij så gör dig mig en stor tjänst !!

är du intresserad så kan du lämna en komentar, annars gör du inget !



Senaste inlägget: varför hyra rum på hotell istället för att hyra en hel ö för dig själv !

2009-09-14 @ 14:29:14
URL: http://aroundtheword.blogg.se/

Postat av: julia

Åh vad mysigt att hitta på lite saker en dag ihop!!! Är så glad att vi hittat varandra här på nätet!

Hoppas du mår bra!

Kramar i massor

2009-09-14 @ 21:49:28
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback